1. Jaká je cena za kilometr u vaší odtahové služby?
Cena za kilometr není pevně stanovená, protože se odvíjí od mnoha faktorů, jako je vzdálenost, typ vozidla, časová náročnost zásahu a další specifické okolnosti. Pro získání přesné kalkulace nás prosím kontaktujte s podrobnostmi vaší situace.
2. Jaké faktory ovlivňují cenu odtahu?
Kromě ujeté vzdálenosti zahrnujeme do ceny faktory jako typ a velikost vozidla, obtížnost přístupu k vozidlu, terénní podmínky, časovou náročnost a případnou potřebu speciálního vybavení.
3. Je cena stejná i v noci nebo o víkendech?
Ceny mohou být vyšší mimo standardní pracovní dobu, o víkendech a svátcích, kvůli nutnosti nasazení nočních směn a dalších operativních nákladů. Pro konkrétní kalkulaci vám rádi poskytneme cenovou nabídku na základě vaší poptávky.
4. Můžu dostat cenovou nabídku předem?
Ano, můžete. Kontaktujte nás telefonicky nebo elektronicky a sdělte nám všechny relevantní informace. Na základě těchto údajů vám připravíme předběžnou cenovou nabídku.
5. Co bych měl/a připravit, když vás budu kontaktovat pro asistenční službu?
Mějte připraveny informace o typu vozidla, jeho aktuální poloze, popis problému a vaše kontaktní údaje. Tyto informace nám pomohou rychleji a efektivněji reagovat na vaši situaci.
6. Jak rychle můžete dorazit na místo?
Naši dispečeři se snaží zajistit co nejrychlejší reakci na vaši situaci. Čas doručení závisí na aktuálním provozu, dostupnosti našich jednotek a vzdálenosti k místu incidentu.
7. Poskytujete asistenční služby i pro nákladní vozidla?
Ano, poskytujeme služby pro široké spektrum vozidel včetně nákladních automobilů. Pro specifické informace o asistenci pro nákladní vozidla nás neváhejte kontaktovat.
8. Co když potřebuji odtáhnout vozidlo mimo vaši standardní oblast působnosti?
I v takovém případě se snažíme vyjít vstříc našim zákazníkům. Kontaktujte nás s podrobnostmi a my se pokusíme najít nejlepší možné řešení pro odtah vašeho vozidla.
9. Jaké jsou způsoby platby za vaše služby?
Přijímáme hotovostní platby, platební karty a bankovní převody. V případě větších firemních zákazníků je možné dohodnout i fakturační platby s odloženou splatností.
10. Co když nejsem spokojen/a se službou?
Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud máte jakékoli obavy nebo nejste spokojeni se službou, prosím, sdělte nám to ihned a my učiníme vše pro to, abychom situaci vyřešili k vaší spokojenosti.
Máte-li další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.